loading...

طراحی سایت

بازدید : 11
چهارشنبه 12 بهمن 1401 زمان : 14:32


ساخت‌و‌ساز اکانت کاربری و پروفایل
Web 2.0 از اکانت‌ها و نمایه‌های مخاطب استقبال کرد، چون احتمال بیشتری وجود دارااست که سبب ساز به بازدید دوباره خواهد شد. ایده این بود که اکثر یوزرها وب بیشتر به مرورگر خویش برای رابط کاربری، نرم افزار‌ها و ذخیره‌سازی پوشه – که به طور کلی تحت عنوان محاسبات کانال تحت عنوان یک پلتفرم شناخته میگردند – متکی میباشند. اینترنت 2.0 همینطور باعث به ظهور جامعه ها آنلاین، رسانه های اجتماعی، وب لاگ نویسی و عکس العمل هایی مانند دکمه دارای شهرت “لایک” شد. به صورت خلاصه، اسم بازی برای اینترنت 2.0 محتوای ساخت گردیده بوسیله استفاده کننده بود که بسیار به اشتراک نهاده شد.

تولید گرد هم آیی و تبلیغات
با عده‌آوری داده‌های فردی از روش نمایه‌های مخاطب و همینطور کوکی‌های مرورگر، اینترنت 2.0 به زودی تبلیغات را با خویش یار و همدم کرد و فضای ارزشمندی به تبلیغ‌کنندگان فروخته شد تا به یوزرها تبلیغات هدفمندتری را ارائه دهد. تا اینجای شغل خیلی خوبه. طراحی سایت البته در آخرها ده سال 2010، بعضا نگرانی‌های بدون شوخی راجع به محافظت حریم سری داده‌ها وجود داشت و این نگرانی‌ها سبب ساز به تمرکز بیشتر بر روی جنبه‌های منفی «فولکسونومی» ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله اینترنت 2.0 شد.

این نکات منفی مشمول ارتقا قلدری سایبری، تعقیب و سرقت نام و نشان میباشد. همینطور نگرانی هایی راجع‌به تکثیر داده ها اشتباه یا این که “خبر ها جعلی” فی مابین یوزرها، هم از روش رسانه های اجتماعی و هم از روش پورتال های اشتراک گذاری داده ها منبع گشوده وجود داشت.

اینترنت 3.0 وب «صاحب عموم» میباشد
اینترنت 3.0 همگی چیز راجع‌به ساخت‌و‌ساز وب میباشد که عوض اینکه صرفا صاحبان پلتفرمی که‌این محتوا در آن منتشر می‌گردد، به عایدی هر استفاده کننده شخصی باشد که محتوا ساخت و ساز می نماید. این بدین استدلال میباشد که به عبارتی کاربری که محتوا را ساخت و ساز می نماید، یکی مالکان این پلتفرم میباشد یا این که می‌تواند به راحتی تبدیل گردد.به عبارتی کاربری که محتوا را ساخت‌و‌ساز می نماید، یکی مالکان مشترک این پلتفرم میباشد یا این که قادر است به راحتی تبدیل خواهد شد.

اینترنت 3.0 به احتمال زیاد بر اساس فناوری بلاک چین خواهد بود (پیرو دراین مورد بیشتر توضیح داده گردیده) فارغ از هیچ مرجع مرکزی با در دست گرفتن مالکیت. مثال بارز این زمینه اودیسه میباشد.

LBRY، یک کانال اشتراک گذاری فولدر و پرداخت بر طبق بلاک چین، Odysee را، جایگزینی برای YouTube، با رابط به طور تقریبً یکسانی جاری ساختن می نماید. وقتی که مخاطب ویدیویی را پست می‌نماید، توکن‌های LBRY به دست میاورد، جایزه‌هایی برای ترغیب بقیه یوزرها به تماشای ویدیوهایشان. برخلاف YouTube، هیچ تعدیل مرکزی نیست، به این ترتیب سازندگان Odysee نمی‌توانند ویدیویی را که قرار داده شد‌ه‌است حذف نمایند، در صورتی بقیه یوزرها پیش از اینً آن ویدئو را در کانال خویش دانلود کرده و آن را به اشتراک نهاده باشند. بنابراین، این فناوری به روشی شبیه با پلتفرم‌های جریان تورنت که در سال‌های ابتدایی محبوبیت داشتند، فعالیت می‌نماید.


ساخت‌و‌ساز اکانت کاربری و پروفایل
Web 2.0 از اکانت‌ها و نمایه‌های مخاطب استقبال کرد، چون احتمال بیشتری وجود دارااست که سبب ساز به بازدید دوباره خواهد شد. ایده این بود که اکثر یوزرها وب بیشتر به مرورگر خویش برای رابط کاربری، نرم افزار‌ها و ذخیره‌سازی پوشه – که به طور کلی تحت عنوان محاسبات کانال تحت عنوان یک پلتفرم شناخته میگردند – متکی میباشند. اینترنت 2.0 همینطور باعث به ظهور جامعه ها آنلاین، رسانه های اجتماعی، وب لاگ نویسی و عکس العمل هایی مانند دکمه دارای شهرت “لایک” شد. به صورت خلاصه، اسم بازی برای اینترنت 2.0 محتوای ساخت گردیده بوسیله استفاده کننده بود که بسیار به اشتراک نهاده شد.

تولید گرد هم آیی و تبلیغات
با عده‌آوری داده‌های فردی از روش نمایه‌های مخاطب و همینطور کوکی‌های مرورگر، اینترنت 2.0 به زودی تبلیغات را با خویش یار و همدم کرد و فضای ارزشمندی به تبلیغ‌کنندگان فروخته شد تا به یوزرها تبلیغات هدفمندتری را ارائه دهد. تا اینجای شغل خیلی خوبه. طراحی سایت البته در آخرها ده سال 2010، بعضا نگرانی‌های بدون شوخی راجع به محافظت حریم سری داده‌ها وجود داشت و این نگرانی‌ها سبب ساز به تمرکز بیشتر بر روی جنبه‌های منفی «فولکسونومی» ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله اینترنت 2.0 شد.

این نکات منفی مشمول ارتقا قلدری سایبری، تعقیب و سرقت نام و نشان میباشد. همینطور نگرانی هایی راجع‌به تکثیر داده ها اشتباه یا این که “خبر ها جعلی” فی مابین یوزرها، هم از روش رسانه های اجتماعی و هم از روش پورتال های اشتراک گذاری داده ها منبع گشوده وجود داشت.

اینترنت 3.0 وب «صاحب عموم» میباشد
اینترنت 3.0 همگی چیز راجع‌به ساخت‌و‌ساز وب میباشد که عوض اینکه صرفا صاحبان پلتفرمی که‌این محتوا در آن منتشر می‌گردد، به عایدی هر استفاده کننده شخصی باشد که محتوا ساخت و ساز می نماید. این بدین استدلال میباشد که به عبارتی کاربری که محتوا را ساخت و ساز می نماید، یکی مالکان این پلتفرم میباشد یا این که می‌تواند به راحتی تبدیل گردد.به عبارتی کاربری که محتوا را ساخت‌و‌ساز می نماید، یکی مالکان مشترک این پلتفرم میباشد یا این که قادر است به راحتی تبدیل خواهد شد.

اینترنت 3.0 به احتمال زیاد بر اساس فناوری بلاک چین خواهد بود (پیرو دراین مورد بیشتر توضیح داده گردیده) فارغ از هیچ مرجع مرکزی با در دست گرفتن مالکیت. مثال بارز این زمینه اودیسه میباشد.

LBRY، یک کانال اشتراک گذاری فولدر و پرداخت بر طبق بلاک چین، Odysee را، جایگزینی برای YouTube، با رابط به طور تقریبً یکسانی جاری ساختن می نماید. وقتی که مخاطب ویدیویی را پست می‌نماید، توکن‌های LBRY به دست میاورد، جایزه‌هایی برای ترغیب بقیه یوزرها به تماشای ویدیوهایشان. برخلاف YouTube، هیچ تعدیل مرکزی نیست، به این ترتیب سازندگان Odysee نمی‌توانند ویدیویی را که قرار داده شد‌ه‌است حذف نمایند، در صورتی بقیه یوزرها پیش از اینً آن ویدئو را در کانال خویش دانلود کرده و آن را به اشتراک نهاده باشند. بنابراین، این فناوری به روشی شبیه با پلتفرم‌های جریان تورنت که در سال‌های ابتدایی محبوبیت داشتند، فعالیت می‌نماید.

برچسب ها طراحی سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 1040
  • بازدید کلی : 2237
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی